Počet záznamov: 1  

Štyri značky pre 700 tisíc konzumentov

  1. Názov Štyri značky pre 700 tisíc konzumentov
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 5 (Máj 1998), s. 6-7. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá potravinárstvo * produkty * marketing * trh * reklama * konkurencia * Maggi * Carpathia * Vitana * Knorr
    AnotáciaZastúpenie výrobcov a distribútorov dehydrovaných a instantných polievok na slovenskom trhu. Spoločnosti Nestlé, CPC a Vitana. Konkurencia a postavenie štyroch značiek Maggi, Carpathia, Knorr a Vitana na trhu. Marketingové formy získavania zákazníkov. Podiel preinvestovaných prostriedkov v reklame polievok.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.