Počet záznamov: 1  

Proces plánovania médií

  1. Názov Proces plánovania médií
    Autorské údajeMartin Mitošinka
    Autor Mitošinka Martin
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 5 (Máj 1998), s. 54. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá médiá * plánovanie * reklama * brief * kampane reklamné * klienti * komunikácia
    AnotáciaPlánovanie médií je samostatným procesom na ceste odovzdania reklamného posolstva - od zadávateľa až k spotrebiteľovi. Charakteristika zásad a pravidiel, ktorým podlieha tento proces. Funkcia mediálneho plánovača (media planner). Mediálny plán ako súčasť mediálnej stratégie. Postup pri plánovaní od briefu k mediaplánu. Kritériá plánovania médií. Komunikácia klienta.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.