Počet záznamov: 1
Ako vyhodnocovať výkon PR agentúry?
Názov Ako vyhodnocovať výkon PR agentúry? Autorské údaje Richard Šimulčík Autor Šimulčík Richard Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 6 (Jún 1998), s. 12-13. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá práca s verejnosťou * agentúry * honoráre * práca duševná * pracovníci * výkony pracovné Anotácia Diskusia na tému výkonov agentúr Public relations, ich vykazovanie a honorovanie. Spôsoby honorovania. Práca na projektoch. Hodinový honorár. Cenníky na vykazovanie honorovanej činnosti. Stanovenie výšky honoráru. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-6
článok
Počet záznamov: 1