Počet záznamov: 1  

Ako vyhodnocovať výkon PR agentúry?

  1. Názov Ako vyhodnocovať výkon PR agentúry?
    Autorské údajeRichard Šimulčík
    Autor Šimulčík Richard
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 6 (Jún 1998), s. 12-13. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá práca s verejnosťou * agentúry * honoráre * práca duševná * pracovníci * výkony pracovné
    AnotáciaDiskusia na tému výkonov agentúr Public relations, ich vykazovanie a honorovanie. Spôsoby honorovania. Práca na projektoch. Hodinový honorár. Cenníky na vykazovanie honorovanej činnosti. Stanovenie výšky honoráru.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.