Počet záznamov: 1  

Ako nakupovať médiá

  1. Názov Ako nakupovať médiá
    Autorské údajeAndrea Urbanovská
    Autor Urbanovská Andrea
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 6 (Jún 1998), s. 51. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá médiá * nákup * reklama * kampane reklamné * plánovanie * analýzy
    AnotáciaĎalšia fáza, ktorá prichádza po schválení mediálneho plánu klientom je realizácia, čiže nákup médií. Prednákupná analýza. Nasadenie reklamy v médiách. Pozícia v reklamnom bloku. Cena kampane. Ponákupná analýza. Ukážka výsledkov prednákupnej a ponákupnej analýzy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.