Počet záznamov: 1  

Realizácia kampane

  1. Názov Realizácia kampane
    Autorské údajeKatarína Marková
    Autor Marková Katarína
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 6 (Jún 1998), s. 20-21. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * tvorba reklamy * kampane reklamné * klienti * médiá * rozhlas * televízia * správanie spotrebiteľa * testy
    AnotáciaRealizácia reklamnej kampane a vyhodnotenie jej pôsobenia. Skutočná prax a implementácia prieskumov do praxe na slovenskom reklamnom trhu. Jednotlivé druhy prieskumov. Testy spotrebiteľského správania. Vyhodnocovanie pôsobenia reklamy. Vhodný výber médií. Proces tvorby televíznej reklamy. Rozhlasový spot. Členenie druhov, resp. žánrov rozhlasovej reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.