Počet záznamov: 1
Postoje podnikovej praxe a odbornej verejnosti v Slovenskej republike k marketingu
Názov Postoje podnikovej praxe a odbornej verejnosti v Slovenskej republike k marketingu Preklad názvu Attitudes of Business Practice and the Professional Public in the Slovak Republic towards Marketing Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 46, č. 2 (1998), s. 307-319. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1998. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * Slovensko * podnik * štruktúra organizačná * výskum trhu * prieskum informačný * dotazníky Anotácia Ciele výskumného projektu Analýza úrovne uplatňovania marketingu na Slovensku. Dotazníkový prieskum orientovaný na posúdenie znalostí a stupňa implementácie marketingu v súbore 74 podnikov. Formalizácia a inštitucionalizácia marketingu. Vývoj jednotlivých marketingových nástrojov v slovenských podnikoch. Uplatňovanie marketingu a jeho odlišný vývoj v jednotlivých typoch podnikov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - KNIHY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-3
článok
Počet záznamov: 1