Počet záznamov: 1  

Postoje podnikovej praxe a odbornej verejnosti v Slovenskej republike k marketingu

  1. Názov Postoje podnikovej praxe a odbornej verejnosti v Slovenskej republike k marketingu
    Preklad názvuAttitudes of Business Practice and the Professional Public in the Slovak Republic towards Marketing
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 46, č. 2 (1998), s. 307-319. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1998. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * Slovensko * podnik * štruktúra organizačná * výskum trhu * prieskum informačný * dotazníky
    AnotáciaCiele výskumného projektu Analýza úrovne uplatňovania marketingu na Slovensku. Dotazníkový prieskum orientovaný na posúdenie znalostí a stupňa implementácie marketingu v súbore 74 podnikov. Formalizácia a inštitucionalizácia marketingu. Vývoj jednotlivých marketingových nástrojov v slovenských podnikoch. Uplatňovanie marketingu a jeho odlišný vývoj v jednotlivých typoch podnikov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - KNIHY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.