Počet záznamov: 1  

Zmyslom je efektívna reklama

  1. Názov Zmyslom je efektívna reklama : rozhodujúci je trialóg: agentúra - klient - spotrebiteľ
    Autorské údajeJán Kasper
    Autor Kasper Ján
    Zdrojový dokument Hospodárske noviny : Denník o ekonomike a politike. Roč. 6, č. 158 (18. augusta 1998), s. 1,7. ISSN 1335-4701
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * taktika reklamy * agentúry * klienti * tvorba reklamy * marketing * marketing mix * Slovensko
    AnotáciaHistória profesionálnej reklamy. Hlavné úlohy reklamy. Základné predpoklady pre vznik efektívnej reklamy všeobecne a zo strany klienta. Potreba fungujúceho marketingového mixu klienta pre úspech reklamy. Reklama ako dlhodobá investícia. Častý nedostatok kompetencií marketingových manažérov. Spoločenské podmienky reklamy na Slovensku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 131-195

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.