Počet záznamov: 1  

Regionální marketing, jeho nástroje a užití v regionálním managementu

  1. Názov Regionální marketing, jeho nástroje a užití v regionálním managementu
    Autorské údajeJiří Hofman, Jiří Ježek
    Autor Hofman Jiří
    Spoluautori Ježek Jiří
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : Časopis České marketingové společnosti. Roč. 9, č. 2 (1998), s. 7-8
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * regióny * manažment * produkty * podpora predaja * infraštruktúra * marketing regionálny
    AnotáciaMarketingový mix v podniku a v regióne. Regionálny manažment a jeho definovanie. Súčasťou regionálneho manažmentu a marketingu je vypracovanie marketingovej stratégie rozvoja regiónu. Analýza swot v regióne.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.