Počet záznamov: 1  

Marketing ve stavebnictví

  1. Názov Marketing ve stavebnictví . 1. část
    Preklad názvuMarketing in the construction industry
    Autorské údajeJiří Pleskač, Leoš Soukup
    Autor Pleskač Jiří
    Spoluautori Soukup Leoš
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : Časopis České marketingové společnosti. Roč. 9, č. 2 (1998), s. 19-24
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing strategický * marketing mix * stavebníctvo * segmentácia trhu * hmoty stavebné * stavby nové * dodávky * trh * produkty * nehnuteľnosti * rekonštrukcia
    AnotáciaZákladné typy marketingu v stavebníctve. Marketing komerčný a objednávkový. Štruktúra segmentov trhu a ich väzieb v stavebníctve. Trh stavebných hmôt. Trh novostavieb a trh rekonštrukcií. Trh stavebných diel. Trh nehnuteľností. Marketingový mix v stavebníctve. Produkt v stavebníctve.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.