Počet záznamov: 1  

Databázový marketing

  1. Názov Databázový marketing
    Autorské údajeAgáta Ďurkovičová
    Autor Ďurkovičová Agáta
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : Časopis České marketingové společnosti. Roč. 9, č. 2 (1998), s. 25-27
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * báza dát * firmy * segmentácia trhu * zákazníci
    AnotáciaDáta ako objekt databázového marketingu. Klasický databázový marketing. Úspech databázového marketingu. Databázový marketér používa databázy na tri základné činnosti: plánovanie, segmentáciu a hodnotenie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.