Počet záznamov: 1
Spoločenský marketing
Názov Spoločenský marketing . 3. Ekologicky orientované stratégie Autorské údaje Eva Hanuláková Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchodné listy : Mesačník pre úspešný predaj. Roč. 5, č. 6 (jún 1998), s. 8-9 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing spoločenský * marketing sociálny * marketing * stratégia podniková * stratégia marketingová * podnik * ochrana prostredia životného * environmentalistika * audit Anotácia Prenášanie environmentálnych problémov podnikov na spoločnosť šetrením nákladov na likvidáciu odpadov. Päť spôsobov (princípov) efektívneho odstraňovania týchto problémov - princíp pôvodcu, princíp všeobecného bremena, opatrení do budúcnosti, subvencie a princíp vyjednávania. Základné ekologicky orientované stratégie - defenzívna a ofenzívna stratégia. Typy podnikov podľa významu, aký prikladajú ochrane životného prostredia. Environmentálny audit využívaný na redukciu nepriaznivých vplyvov na životné prostredie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-12
článok
Počet záznamov: 1