Počet záznamov: 1  

Spoločenský marketing

  1. Názov Spoločenský marketing . 3. Ekologicky orientované stratégie
    Autorské údajeEva Hanuláková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Obchodné listy : Mesačník pre úspešný predaj. Roč. 5, č. 6 (jún 1998), s. 8-9
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing spoločenský * marketing sociálny * marketing * stratégia podniková * stratégia marketingová * podnik * ochrana prostredia životného * environmentalistika * audit
    AnotáciaPrenášanie environmentálnych problémov podnikov na spoločnosť šetrením nákladov na likvidáciu odpadov. Päť spôsobov (princípov) efektívneho odstraňovania týchto problémov - princíp pôvodcu, princíp všeobecného bremena, opatrení do budúcnosti, subvencie a princíp vyjednávania. Základné ekologicky orientované stratégie - defenzívna a ofenzívna stratégia. Typy podnikov podľa významu, aký prikladajú ochrane životného prostredia. Environmentálny audit využívaný na redukciu nepriaznivých vplyvov na životné prostredie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.