Počet záznamov: 1
Spoločenský marketing
Názov Spoločenský marketing . 4. Ekológia ako konkurenčný faktor Autorské údaje Eva Hanuláková Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchodné listy : Mesačník pre úspešný predaj. Roč. 5, č. 7-8 (Júl-august 1998), s. 8-9 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing spoločenský * marketing * stratégia podniková * stratégia marketingová * podnik * ochrana prostredia životného * environmentalistika * výrobky ekologické * konkurencia * ciele podnikové * imidž Anotácia Príležitosti ale aj riziká vyplývajúce pre podnik z existencie ekologických problémov a prispôsobenie sa ich vplyvu na výrobu. Určujúce faktory intenzity konkurencie pri ekologickej výrobe. Východiská ekologicky orientovaného prístupu. Zhodnotenie výhod a nevýhod získavania surovín, výroby, predaja, spotreby a likvidácie ekologických výrobkov. Vzťah ekologických a ekonomických cieľov podniku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-12
článok
Počet záznamov: 1