Počet záznamov: 1  

Spoločenský marketing

  1. Názov Spoločenský marketing . 4. Ekológia ako konkurenčný faktor
    Autorské údajeEva Hanuláková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Obchodné listy : Mesačník pre úspešný predaj. Roč. 5, č. 7-8 (Júl-august 1998), s. 8-9
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing spoločenský * marketing * stratégia podniková * stratégia marketingová * podnik * ochrana prostredia životného * environmentalistika * výrobky ekologické * konkurencia * ciele podnikové * imidž
    AnotáciaPríležitosti ale aj riziká vyplývajúce pre podnik z existencie ekologických problémov a prispôsobenie sa ich vplyvu na výrobu. Určujúce faktory intenzity konkurencie pri ekologickej výrobe. Východiská ekologicky orientovaného prístupu. Zhodnotenie výhod a nevýhod získavania surovín, výroby, predaja, spotreby a likvidácie ekologických výrobkov. Vzťah ekologických a ekonomických cieľov podniku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.