Počet záznamov: 1  

Podnikovú kultúru nezachráni len imidž, logo či reklamný billboard

  1. Názov Podnikovú kultúru nezachráni len imidž, logo či reklamný billboard
    Autorské údajeKatarína Začková
    Autor Začková Katarína
    Zdrojový dokument Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 41 (7. októbra 1998), s. 14A. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá kultúra podniková * manažment * zdroje ľudské * Slovensko * Whirlpool Slovakia, a.s.
    AnotáciaPodniková (firemná) kultúra a ekonomická prosperita firmy. Vývoj podnikovej kultúry na Slovensku. Kultúra vysokej výkonnosti (High Performance Culture - HPC) vo firme Whirlpool. Firma sa v SR etablovala v r. 1992 a v r. 1996 odkúpila všetky akcie od Tatramatu Poprad.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 41-52

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.