Počet záznamov: 1  

Marketingový program

  1. Názov Marketingový program : ceny v mezinárodním podnikání. 1
    Autorské údajeJan Urbánek
    Autor Urbánek Jan
    Zdrojový dokument Obchod Kontakt Marketing. Roč. 7, č. 9 (Září 1998), s. 14-15. ISSN 1210-4531
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá marketing mix * podnikanie medzinárodné * ceny * znižovanie cien * znižovanie nákladov * tímy pracovné * zisk * marketing * styk zahraničnoobchodný
    AnotáciaCena ako zdroj výnosov v marketingovom mixe. Určovanie ceny v medzinárodnom podnikaní. Znižovanie cien podľa Henryho Forda. Vznik ceny. Tímy rôznych profesií spolupracujúce od nápadu na výrobok po jeho realizáciu na trhu. Náklady a etapy týchto procesov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.