Počet záznamov: 1  

Trhy štátov východného bloku sa rozdelili

  1. Názov Trhy štátov východného bloku sa rozdelili
    Autorské údajeKateřina Hrubešová
    Autor Hrubešová Kateřina
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 7 (júl 1998), s. 6-7. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie spotrebiteľa * zákazníci * typológia * Maďarsko * Poľsko * Česko * Rusko * Slovensko * Bulharsko * supermarkety * maloobchod * predajne * nákup * tovar * konkurencia
    AnotáciaAnalýza spotrebného správania obyvateľstva v krajinách patriacich do bývalého východného bloku. Odlišnosť správania obyvateľstva pri nákupoch v jednotlivých krajinách. Maďarsko, Poľsko, ČR a Rusko patria do prvej skupiny, Slovensko, Rumunsko a Bulharsko predstavujú druhú skupinu. Typológia návštevníkov v supermarketoch a malopredajniach. Charakteristické rozdiely pri nákupoch pre konkrétny národ. Konkurencia západného tovaru domácemu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.