Počet záznamov: 1
Pomôže výskum trhu CI?
Názov Pomôže výskum trhu CI? . 1 Autorské údaje Stanislav Zahradníček Autor Zahradníček Stanislav Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 7 (júl 1998), s. 15. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá identita podniková * pojmy * firmy * politika podnikania * kolektív pracovný * pracovníci * klíma podniková * kultúra podniková Anotácia Definície pojmu Corporate Identity (CI). Mobilizovanie vnútorných zdrojov v spoločnosti pre dosiahnutie spoločných cieľov a súčasne vytváranie vnútorného prostredia, ovzdušia súdržnosti, dôvery, prijímania firmy s vonkajším okolím. Vnútorné prostredie spoločnosti. Zameranie výskumu na zistenie skutočností o firme. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 7-12
článok
Počet záznamov: 1