Počet záznamov: 1
Ako vybudovať programy lojality?
Názov Ako vybudovať programy lojality? Autorské údaje Martin Marko Autor Marko Martin Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 8 (august 1998), s. 11. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * lojálnosť zákazníkov * klienti * firmy * konkurencia * obchod * komunikácia * partneri obchodní * nástroje marketingové * programy Anotácia Budovanie programov lojality a lojálni zákazníci. Skúsenosti teórie a praxe tzv. trade loyalty programs. Ide o lojálnych zákazníkov v oblasti obchodu. Klienti podľa významu. Stanovenie cieľov u skupín klientov. Prostriedky na dosiahnutie cieľov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 7-12
článok
Počet záznamov: 1