Počet záznamov: 1  

Ako vybudovať programy lojality?

  1. Názov Ako vybudovať programy lojality?
    Autorské údajeMartin Marko
    Autor Marko Martin
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 8 (august 1998), s. 11. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * lojálnosť zákazníkov * klienti * firmy * konkurencia * obchod * komunikácia * partneri obchodní * nástroje marketingové * programy
    AnotáciaBudovanie programov lojality a lojálni zákazníci. Skúsenosti teórie a praxe tzv. trade loyalty programs. Ide o lojálnych zákazníkov v oblasti obchodu. Klienti podľa významu. Stanovenie cieľov u skupín klientov. Prostriedky na dosiahnutie cieľov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.