Počet záznamov: 1  

Pomôže výskum trhu CI?

  1. Názov Pomôže výskum trhu CI? . 2
    Autorské údajeStanislav Zahradníček
    Autor Zahradníček Stanislav
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 8 (august 1998), s. 14. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá identita podniková * prostredie podnikové * firmy * imidž * dizajn * výskum * značky výrobné
    AnotáciaMetódy získania poznatkov na zlepšenie Corporate Identity (CI). Vplyvy vonkajšieho prostredia na CI. Identifikácia základných atribútov corporate designu. Vonkajšie prostredie spoločnosti. Oblasť corporate designu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.