Počet záznamov: 1  

Marketingový program

  1. Názov Marketingový program : ceny v mezinárodním podnikání. 2
    Autorské údajeJan Urbánek
    Autor Urbánek Jan
    Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing. Roč. 7, č. 10 (Říjen 1998), s. 13-14. ISSN 1210-4531
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá marketing mix * marketing * ceny * ceny bežné * ceny podnikové * ceny výrobno-nákladové * dumping * ceny trhové * ceny preferenčné * koeficient pružnosti * podnikanie medzinárodné * styk zahraničnoobchodný
    AnotáciaSprávne stanovenie ceny v podniku. Rôzne kategórie cien v cenovej politike: nákladová cena, rovnovážna cena, smotánková cena, prieniková (zavádzacia) cena, bežná tržná cena, dumpingová cena, cena uznaná zákazníkom, vnútená cena a transferová cena.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.