Počet záznamov: 1
Príliš silná káva?
Názov Príliš silná káva? Autorské údaje Martin Mazág Autor Mazág Martin Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 8 (august 1998), s. 36-37. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá kampane reklamné * kreativita * agentúry * reklama * Slovensko * Ark Thompson * Kraft Jacobs Suchard * káva * komunikácia marketingová * konkurencia Anotácia Uplatňovanie nových prvkov v slovenskej reklame a tým je komunikácia so symbolmi evokujúcimi konkurenčné subjekty a ich produkty. Nová komunikačná stratégia. Marketingová stratégia Kraft Jacobs Suchard a produkty - káva Jacobs Kronung. Televízna kampaň na kávu Jacobs, ktorú realizovala reklamná agentúra Ark Thompson. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 7-12
článok
Počet záznamov: 1