Počet záznamov: 1  

Príliš silná káva?

  1. Názov Príliš silná káva?
    Autorské údajeMartin Mazág
    Autor Mazág Martin
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 8 (august 1998), s. 36-37. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá kampane reklamné * kreativita * agentúry * reklama * Slovensko * Ark Thompson * Kraft Jacobs Suchard * káva * komunikácia marketingová * konkurencia
    AnotáciaUplatňovanie nových prvkov v slovenskej reklame a tým je komunikácia so symbolmi evokujúcimi konkurenčné subjekty a ich produkty. Nová komunikačná stratégia. Marketingová stratégia Kraft Jacobs Suchard a produkty - káva Jacobs Kronung. Televízna kampaň na kávu Jacobs, ktorú realizovala reklamná agentúra Ark Thompson.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.