Počet záznamov: 1  

Moment a Profit - relounch týždenníkov

  1. Názov Moment a Profit - relounch týždenníkov
    Autorské údajeZuzana Dubová
    Autor Dubová Zuzana
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 8 (august 1998), s. 1,42-43. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá tlač * časopisy * komunikácia * kampane reklamné * vydavateľstvá * Euroskop, a.s. * Perex, a.s.
    AnotáciaZásadné zmeny v oblasti segmentu týždenníkov na trhu printových médií. Spoločenský týždenník Nedeľná pravda a ekonomický týždenník Slovenský profit zmenili svoju tvár. Zmena grafickej koncepcie týždenníkov. Zmeny na pôde vydavateľstva Perex, a.s. Dôvody zmien. Cieľová skupina časopisu Moment. Reklamná kampaň na uvedenie časopisu Moment. Zmeny na pôde vydavateľstva Euroskop. Reklamná kampaň nového Profitu. Vývoj čítanosti ekonomických a spoločenských týždenníkov za roky 1994-1997.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.