Počet záznamov: 1  

Bezadresný mailing ako nástroj direct marketingu

  1. Názov Bezadresný mailing ako nástroj direct marketingu
    Autorské údajeHenrich Lauko
    Autor Lauko Henrich
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 9 (September 1998), s. 14. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá mailing * marketing priamy * nástroje marketingové * propagácia * tovar * služby
    AnotáciaJedným zo spôsobov, ako osloviť potenciálnych zákazníkov je bezadresný mailing - distribúcia propagačných materiálov do poštových schránok. Využívanie tejto formy propagácie. Príprava mailingovej akcie. Priebeh distribúcie. Kontrola a vyhodnotenie akcie. Výhody bezadresného mailingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.