Počet záznamov: 1
Bezadresný mailing ako nástroj direct marketingu
Názov Bezadresný mailing ako nástroj direct marketingu Autorské údaje Henrich Lauko Autor Lauko Henrich Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 9 (September 1998), s. 14. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá mailing * marketing priamy * nástroje marketingové * propagácia * tovar * služby Anotácia Jedným zo spôsobov, ako osloviť potenciálnych zákazníkov je bezadresný mailing - distribúcia propagačných materiálov do poštových schránok. Využívanie tejto formy propagácie. Príprava mailingovej akcie. Priebeh distribúcie. Kontrola a vyhodnotenie akcie. Výhody bezadresného mailingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 7-12
článok
Počet záznamov: 1