Počet záznamov: 1
Plánovanie inside-out
Názov Plánovanie inside-out . 1 Autorské údaje Milan Lechnický Autor Lechnický Milan Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 9 (September 1998), s. 28. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * plánovanie * komunikácia marketingová * plánovanie strategické * plán marketingový * modely Anotácia Používanie dvoch modelov plánovaní v oblasti marketingu ako aj v oblasti marketingovej komunikácie. Tradičné plánovanie tzv. inside-out (zvnútra von) a nové, outside-in (zvonka dnu). Postup plánovacieho procesu inside-out, ktoré sa začína producentom, značkou, výrobkom, či službou a končí sa spotrebiteľom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 7-12
článok
Počet záznamov: 1