Počet záznamov: 1  

Plánovanie inside-out

  1. Názov Plánovanie inside-out . 1
    Autorské údajeMilan Lechnický
    Autor Lechnický Milan
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 9 (September 1998), s. 28. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * plánovanie * komunikácia marketingová * plánovanie strategické * plán marketingový * modely
    AnotáciaPoužívanie dvoch modelov plánovaní v oblasti marketingu ako aj v oblasti marketingovej komunikácie. Tradičné plánovanie tzv. inside-out (zvnútra von) a nové, outside-in (zvonka dnu). Postup plánovacieho procesu inside-out, ktoré sa začína producentom, značkou, výrobkom, či službou a končí sa spotrebiteľom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.