Počet záznamov: 1  

Marketing ve stavebnictví

  1. Názov Marketing ve stavebnictví . 2. část
    Preklad názvuMarketing in the construction industry
    Autorské údajeJiří Pleskač, Leoš Soukup
    Autor Pleskač Jiří
    Spoluautori Soukup Leoš
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 9, č. 3 (1998), s. 12-17
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stavebníctvo * ceny * komunikácia * zákazníci * financovanie * práca stavebná * plán územný
    AnotáciaCenová politika v zákazkovom marketingu stavebnej výroby. Kalkulačný cenotvorný proces. Obchodná propagácia a komunikácia. Špecifiká stavebného trhu. Financovanie stavebného trhu. Stavebné diela a stavebné pozemky. Tvorba cien stavebných prác. Stavebné dielo a územný plán. Ekológia a stavebné dielo.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.