Počet záznamov: 1
Päť nosných stĺpcov ekologického marketingu
Názov Päť nosných stĺpcov ekologického marketingu Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 8, č. 10 (1998), s. 217-219 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * ekológia * výroba ekologická * recyklácia odpadu * manažment * výrobky ekologické Anotácia Päť nosných stĺpcov na ktorých by mal stavať ekologický marketing. 1. Vyvíjanie recyklovateľne vhodných nových výrobkov. 2. Ekologická produkcia. 3. Ekologický manažment komplexnej kvality - Total quality environmental management (TQEM). 4. Priemyselné ekosystémy. 5. Ekologické hodnotenie technológií. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-12
článok
Počet záznamov: 1