Počet záznamov: 1  

Päť nosných stĺpcov ekologického marketingu

  1. Názov Päť nosných stĺpcov ekologického marketingu
    Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 8, č. 10 (1998), s. 217-219
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * ekológia * výroba ekologická * recyklácia odpadu * manažment * výrobky ekologické
    AnotáciaPäť nosných stĺpcov na ktorých by mal stavať ekologický marketing. 1. Vyvíjanie recyklovateľne vhodných nových výrobkov. 2. Ekologická produkcia. 3. Ekologický manažment komplexnej kvality - Total quality environmental management (TQEM). 4. Priemyselné ekosystémy. 5. Ekologické hodnotenie technológií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.