Počet záznamov: 1
Plánovanie outside-in
Názov Plánovanie outside-in . 2 Autorské údaje Milan Lechnický Autor Lechnický Milan Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 10 (Október 1998), s. 26. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * plánovanie * outside-in * zákazníci * informácie * značky výrobné * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová Anotácia Plánovací proces outside-in v marketingovej komunikácii. Charakteristika plánovania outside-in - od zákazníka k značke. Budovanie databázy o správaní sa spotrebiteľa. Sústredenie na spotrebiteľa a nie na predaj alebo zisk organizácie je najväčším rozdielom, ktorým sa plánovanie outside-in líši od plánovania inside-out. Výber taktiky marketingovej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 7-12
článok
Počet záznamov: 1