Počet záznamov: 1  

Plánovanie outside-in

  1. Názov Plánovanie outside-in . 2
    Autorské údajeMilan Lechnický
    Autor Lechnický Milan
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 10 (Október 1998), s. 26. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * plánovanie * outside-in * zákazníci * informácie * značky výrobné * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová
    AnotáciaPlánovací proces outside-in v marketingovej komunikácii. Charakteristika plánovania outside-in - od zákazníka k značke. Budovanie databázy o správaní sa spotrebiteľa. Sústredenie na spotrebiteľa a nie na predaj alebo zisk organizácie je najväčším rozdielom, ktorým sa plánovanie outside-in líši od plánovania inside-out. Výber taktiky marketingovej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.