Počet záznamov: 1
Legislatívne rámce športového sponzoringu
Názov Legislatívne rámce športového sponzoringu Autorské údaje Jana Ďuričeková Autor Ďuričeková Jana Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 11 (November 1998), s. 12-13. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Heslá sponzorovanie * šport * dary * reklama * legislatíva * normy právne * Slovensko Anotácia Kvantifikácia športovej ekonomiky a športu sa komerčne využíva na propagačné účely podnikov vo svete. Iná je situácia na Slovensku. Hľadanie odpovede na otázku či existuje dôvod, ktorý znižuje atraktívnosť športu ako komunikačného média. Faktory, ovplyvňujúce realizáciu športových aktivít. Legislatívny rámec a právne normy športového sponzoringu. Legislatívne ponímanie športového sponzoringu - ako daru a ako reklamy. Zákon č.286/1992 o daniach z príjmov. Zákon č. 220/1996 Z.z. o reklame sponzorstvo ako reklama. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 7-12
článok
Počet záznamov: 1