Počet záznamov: 1  

Legislatívne rámce športového sponzoringu

  1. Názov Legislatívne rámce športového sponzoringu
    Autorské údajeJana Ďuričeková
    Autor Ďuričeková Jana
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 11 (November 1998), s. 12-13. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Heslá sponzorovanie * šport * dary * reklama * legislatíva * normy právne * Slovensko
    AnotáciaKvantifikácia športovej ekonomiky a športu sa komerčne využíva na propagačné účely podnikov vo svete. Iná je situácia na Slovensku. Hľadanie odpovede na otázku či existuje dôvod, ktorý znižuje atraktívnosť športu ako komunikačného média. Faktory, ovplyvňujúce realizáciu športových aktivít. Legislatívny rámec a právne normy športového sponzoringu. Legislatívne ponímanie športového sponzoringu - ako daru a ako reklamy. Zákon č.286/1992 o daniach z príjmov. Zákon č. 220/1996 Z.z. o reklame sponzorstvo ako reklama.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.