Počet záznamov: 1  

Keď budúcnosť ovplyvňuje prítomnosť...

  1. Názov Keď budúcnosť ovplyvňuje prítomnosť...
    Autorské údajeMartin Mazág, Ivan Perlaki
    Autor Mazág Martin
    Spoluautori Perlaki Ivan
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 11 (November 1998), s. 18-19. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá plánovanie strategické * riadenie strategické * stratégia podniková * scenáre * komunikácia marketingová * paradigma * podnikanie
    AnotáciaPlánovanie strategických scenárov dlhodobo úspešných firiem je založené na paradigme podľa ktorej budúcnosť ovplyvňuje prítomnosť. Podstatou scenárov je príprava firmy na viaceré alternatívne budúcnosti. Rozhovor s touto tematikou s doc. Ing. Ivanom Perlakim, CSc, ktorý vedie poradenskú firmu. Odpovedá na otázky z oblasti stratégie podnikania. Riadenie firiem modernými metódami. Plánovanie strategických scenárov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.