Počet záznamov: 1  

Cieľavedomý rozvoj aktívneho zahraničného cestovného ruchu potrebuje marketingovú stratégiu

  1. Názov Cieľavedomý rozvoj aktívneho zahraničného cestovného ruchu potrebuje marketingovú stratégiu
    Preklad názvuPurposeful development of in-coming foreign tourism needs marketing strategy
    Autorské údajeMarian Gúčik, Slavomíra Hudáková
    Autor Gúčik Marián
    Spoluautori Hudáková Slavomíra
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu. Roč. 31, č. 4 (1998), s. 195-209. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný aktívny * ruch cestovný zahraničný * stratégia marketingová * Slovensko * ruch cestovný medzinárodný * ponuka * konkurencia medzinárodná * motivácia * nástroje marketingové * koncepcie * Slovenská agentúra pre cestovný ruch Banská Bystrica
    AnotáciaVývoj cestovného ruchu na Slovensku od r. 1990. Silné a slabé stránky ponuky aktívneho zahraničného cestovného ruchu. Možnosti a ťažkosti na európskom trhu cestovného ruchu. Ciele marketingovej stratégie. Motivácia účastníkov cestovného ruchu. Slovenská agentúra pre cestovný ruch - nositeľ marketingovej stratégie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.