Počet záznamov: 1
Koľko minúť na reklamu?
Názov Koľko minúť na reklamu? Autorské údaje Milan Martin Autor Martin Milan Zdrojový dokument Poradca. Č. 6 (1996), s. 170-175. ISSN 1335-1583 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * účinnosť ekonomická * výdavky * zákazníci * informácie * médiá Anotácia Reklama ako faktor ovplyvňujúci predajnosť výrobku. Faktory ovplyvňujúce účinnosť reklamy. Reklama ako produkt. Priemerné výdavky na reklamu používané v krajinách s ustálenou trhovou ekonomikou. Zostavovanie rozpočtu na reklamu. Výber média. Testovanie účinnosti reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 6-12
článok
Počet záznamov: 1