Počet záznamov: 1  

Koľko minúť na reklamu?

  1. Názov Koľko minúť na reklamu?
    Autorské údajeMilan Martin
    Autor Martin Milan
    Zdrojový dokument Poradca. Č. 6 (1996), s. 170-175. ISSN 1335-1583
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * účinnosť ekonomická * výdavky * zákazníci * informácie * médiá
    AnotáciaReklama ako faktor ovplyvňujúci predajnosť výrobku. Faktory ovplyvňujúce účinnosť reklamy. Reklama ako produkt. Priemerné výdavky na reklamu používané v krajinách s ustálenou trhovou ekonomikou. Zostavovanie rozpočtu na reklamu. Výber média. Testovanie účinnosti reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 6-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.