Počet záznamov: 1  

Hirocem Rohožník chce stabilizovať predaj výrobkov predovšetkým na domácom trhu

  1. Názov Hirocem Rohožník chce stabilizovať predaj výrobkov predovšetkým na domácom trhu
    Autorské údajeBohumil Neštrák
    Autor Neštrák Bohumil
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 51 (16. decembra 1998)
    Fakt. s. 6B. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku
    Heslá hospodárenie podnikové * ukazovatele ekonomické * zisk * vývoz * trh vnútorný * trh zahraničný * insolventnosť * cement * cementárne * ceny * Hirocem, a.s. Rohožník
    AnotáciaHospodárenie spoločnosti Hirocem, a.s. Rohožník. Vybrané hospodárske ukazovatele spoločnosti za posledné roky. Výrazný medziročný nárast zisku po zdanení v r. 1997. Jedna z priorít Hirocemu v r. 1998 bola zmena pomeru exportu s orientáciou na domáci trh. Slabá platobná disciplína odberateľov. Zvýšenie ceny elektrickej energie sa premietne aj do nárastu cien cementu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 41-52

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.