Počet záznamov: 1  

Nový produkt na trh?

  1. Názov Nový produkt na trh?
    Autorské údajeJana Ďuričeková
    Autor Ďuričeková Jana
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 12 (December 1998), s. 6-7. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výrobky nové * produkty * služby * inovácia * USA
    AnotáciaHľadanie nových vylepšených metód a ich inovácií, ktoré hľadajú globálni marketéri pri umiestňovaní nových výrobkov na trhu. Výber nových produktov v USA v r. 1997. Podľa štúdií je až 67 perc. zlyhávanie nových produktov na trhu. Skúsenosti londýnskej spoločnosti Research International, ktorá uskutočňuje testy uvádzania nových produktov (lounch) na trhoch celého sveta. Trendy inovačných centier.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.