Počet záznamov: 1
Nový produkt na trh?
Názov Nový produkt na trh? Autorské údaje Jana Ďuričeková Autor Ďuričeková Jana Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 12 (December 1998), s. 6-7. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výrobky nové * produkty * služby * inovácia * USA Anotácia Hľadanie nových vylepšených metód a ich inovácií, ktoré hľadajú globálni marketéri pri umiestňovaní nových výrobkov na trhu. Výber nových produktov v USA v r. 1997. Podľa štúdií je až 67 perc. zlyhávanie nových produktov na trhu. Skúsenosti londýnskej spoločnosti Research International, ktorá uskutočňuje testy uvádzania nových produktov (lounch) na trhoch celého sveta. Trendy inovačných centier. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 7-12
článok
Počet záznamov: 1