Počet záznamov: 1  

Potreba systémov na podporu marketingového rozhodovania

  1. Názov Potreba systémov na podporu marketingového rozhodovania
    Preklad názvuThe Need for systems which support marketing decisions
    Autorské údajeMiroslav Mariaš
    Autor Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 9, č. 4 (1998), s. 15-17. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * systémy informačné marketingové * systémy informačné manažérske * CIM * modely * rozhodovanie * zabezpečenie informačné * technológie informačné
    AnotáciaOvládanie marketingových informácií prostredníctvom informačných technológií - súčasť efektívneho marketingu. Pôsobnosť manažérskeho a marketingového informačného systému. Vlastnosti obchodných činností z pohľadu ich informačného zabezpečenia. Klasifikácia modelov používaných pre marketingové rozhodovanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.