Počet záznamov: 1  

Podprahová reklama - mýtus minulosti?

  1. Názov Podprahová reklama - mýtus minulosti?
    Autorské údajeMartin Čapo
    Autor Čapo Martin
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 12 (December 1998), s. 36-37. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * techniky reklamné * prostriedky reklamné * médiá * agentúry * USA * história
    AnotáciaVyužívanie techniky podprahového vnímania médiami, reklamnými agentúrami. História používania podprahovej reklamy v USA a následne zákaz používania tejto reklamnej techniky ovplyvňujúcej ľudské podvedomie. Podprahový vplyv vizuálnej reklamy. Niekoľko príkladov podprahovej reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.