Počet záznamov: 1  

Mediálny trh 1999

  1. Názov Mediálny trh 1999
    Autorské údajePavel Hapák
    Autor Hapák Pavel
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 12 (December 1998), s. 68-69. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá médiá * trh * Slovensko * 1999 * televízia * periodiká * rozhlas * vzťahy vlastnícke
    AnotáciaZmeny na slovenskom mediálnom trhu. Vymedzenie pojmu štandardný mediálny trh. Kryštalizácia tlačových periodík. Trh denníkov. Situácia v segmente týždenníkov. Periodicita ako faktor znevýhodňujúci trhovú pozíciu. Pravdepodobnosť transformácie televízneho trhu. Zmeny v oblasti rozhlasového vysielania. Zmeny vlastníckych štruktúr. Formovanie rozhlasového trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.