Počet záznamov: 1
Mediálny trh 1999
Názov Mediálny trh 1999 Autorské údaje Pavel Hapák Autor Hapák Pavel Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 12 (December 1998), s. 68-69. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Heslá médiá * trh * Slovensko * 1999 * televízia * periodiká * rozhlas * vzťahy vlastnícke Anotácia Zmeny na slovenskom mediálnom trhu. Vymedzenie pojmu štandardný mediálny trh. Kryštalizácia tlačových periodík. Trh denníkov. Situácia v segmente týždenníkov. Periodicita ako faktor znevýhodňujúci trhovú pozíciu. Pravdepodobnosť transformácie televízneho trhu. Zmeny v oblasti rozhlasového vysielania. Zmeny vlastníckych štruktúr. Formovanie rozhlasového trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 7-12
článok
Počet záznamov: 1