Počet záznamov: 1
Flexibilný mediamix
Názov Flexibilný mediamix Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 12 (December 1998), s. 70. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Heslá médiá * reklama * trh * televízia * rozhlas * tlač * krajiny vyspelé * Slovensko * údaje štatistické Anotácia Štruktúra mediálneho mixu. Pohľad na prerozdelenie mediálneho mixu na základe objemov reklamy v médiách. Podiely jednotlivých médií na trhu v niektorých vyspelých krajinách. Zmena v prerozdelení slovenského reklamného trhu po nástupe komerčnej televízie Markíza. Podiel televíznej reklamy. Podiel tlačových a rozhlasových médií na prerozdelení reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 7-12
článok
Počet záznamov: 1