Počet záznamov: 1  

Flexibilný mediamix

  1. Názov Flexibilný mediamix
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 12 (December 1998), s. 70. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá médiá * reklama * trh * televízia * rozhlas * tlač * krajiny vyspelé * Slovensko * údaje štatistické
    AnotáciaŠtruktúra mediálneho mixu. Pohľad na prerozdelenie mediálneho mixu na základe objemov reklamy v médiách. Podiely jednotlivých médií na trhu v niektorých vyspelých krajinách. Zmena v prerozdelení slovenského reklamného trhu po nástupe komerčnej televízie Markíza. Podiel televíznej reklamy. Podiel tlačových a rozhlasových médií na prerozdelení reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.