Počet záznamov: 1  

Marketingový program

  1. Názov Marketingový program : ceny v mezinárodním podnikání. 3. Cenové souvislosti
    Autorské údajeJan Urbánek
    Autor Urbánek Jan
    Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing. Roč. 7, č. 11 (Listopad 1998), s. 14-15. ISSN 1210-4531
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá marketing mix * marketing * ceny * podmienky platobné * technika obchodná * parita dopravná * riziko kurzové * inflácia * cyklus výrobku životný * kvalita výrobkov * obaly * značky výrobné * známky ochranné * podnikanie medzinárodné * styk zahraničnoobchodný
    AnotáciaCena v súvislosti s ďalšími komponentami. Vzájomné vzťahy ceny a: platobných podmienok, množstva tovaru, obchodnej metódy, dopravnej parity, kurzových rizík, inflácie, cyklu životnosti, obalu, kvality a firemnej značky alebo ochrannej známky výrobku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.