Počet záznamov: 1
Marketingový program
Názov Marketingový program : ceny v mezinárodním podnikání. 4. Co musí znát exportér o nákladech Autorské údaje Jan Urbánek Autor Urbánek Jan Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing. Roč. 7, č. 12 (1998), s. 14-15. ISSN 1210-4531 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá marketing mix * marketing * ceny * podnikanie medzinárodné * styk zahraničnoobchodný * náklady * náklady a ceny * tvorba cien * vývoz * náklady fixné * náklady jednotkové * náklady variabilné * hladina cenová * účtovníctvo vnútropodnikové Anotácia Podmienky správnej nákladovej tvorby ceny. Druhy nákladov vo vnútropodnikovom nákladovom (marketingovom) účtovníctve: variabilné, fixné a zmiešané. Faktory ovplyvňujúce cenové hladiny a odlišnosti v medzinárodnom obchode. Prípadová štúdia rozhodovania o prijateľnosti vývozných cien. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-12
článok
Počet záznamov: 1