Počet záznamov: 1  

Marketingový program

  1. Názov Marketingový program : ceny v mezinárodním podnikání. 4. Co musí znát exportér o nákladech
    Autorské údajeJan Urbánek
    Autor Urbánek Jan
    Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing. Roč. 7, č. 12 (1998), s. 14-15. ISSN 1210-4531
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá marketing mix * marketing * ceny * podnikanie medzinárodné * styk zahraničnoobchodný * náklady * náklady a ceny * tvorba cien * vývoz * náklady fixné * náklady jednotkové * náklady variabilné * hladina cenová * účtovníctvo vnútropodnikové
    AnotáciaPodmienky správnej nákladovej tvorby ceny. Druhy nákladov vo vnútropodnikovom nákladovom (marketingovom) účtovníctve: variabilné, fixné a zmiešané. Faktory ovplyvňujúce cenové hladiny a odlišnosti v medzinárodnom obchode. Prípadová štúdia rozhodovania o prijateľnosti vývozných cien.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.