Počet záznamov: 1  

Podstata a špecifiká marketingu neziskových organizácií

  1. Názov Podstata a špecifiká marketingu neziskových organizácií
    Preklad názvuThe Nature and Peculiarities of Marketing in Nonprofit Organizations
    Autorské údajeEva Hanuláková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 46, č. 5 (1998), s. 715-729. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1998. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing sociálny * organizácie neziskové * marketing mix * stratégia marketingová
    AnotáciaNevyhnutnosť uplatňovania marketingu v neziskových organizáciách. Všeobecné východiská marketingu neziskových organizácií. Osobitosti marketingu neziskových organizácií. Koncepcia a stratégie sociálneho marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - KNIHY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 4-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.