Počet záznamov: 1  

Nedostatky vo sfére marketingu - komponent negatívneho vývoja stavebných podnikov

  1. Názov Nedostatky vo sfére marketingu - komponent negatívneho vývoja stavebných podnikov
    Autorské údajeIvo Háp
    Autor Háp Ivo
    Zdrojový dokument Slovenské stavebníctvo : nezávislý časopis pre technicko-hospodárskych pracovníkov z oblasti stavebníctva, podnikateľov, projektantov a architektov. Roč. 3, č. 11/12 (1998), s. 23-24. ISSN 1335-1818
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stavebníctvo * služby poradenské * organizácie stavebné * tvorba cien * konkurencia * trh * výroba stavebná * Slovensko
    AnotáciaMarketing v stavebníctve predstavuje komplex trhových vzťahov a informačných tokov. Stavebný trh a odbyt. Poradenské služby v oblasti stavebníctva. Nedostatok marketingových špecialistov. Koordinácia marketingu, výroby a odbytu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 6-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.