Počet záznamov: 1  

Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme

  1. Názov Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme
    Súbežný názovThe Culture of marketing-oriented firm
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 10, č. 1 (1999), s. 30-31
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá kultúra podniková * koncepcie * schémy organizačné * marketing * zákazníci
    AnotáciaMarketingová orientácia firiem. Štyri základné prvky marketingovej koncepcie: 1. Sústredenie sa na trh. 2. Orientácia na zákazníka. 3. Koordinovaný marketing. 4. Dosiahnutie zisku prostredníctvom uspokojenia zákazníka. Podniková kultúra ako riadiaca zložka podniku. Prednosti silnej podnikovej kultúry. Znaky podnikovej kultúry. Determinanty podnikovej kultúry: Vonkajšie vplyvy. Vnútorné vplyvy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-4 + mim. č.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.