Počet záznamov: 1  

Vysávače nasávajú kreativitu

  1. Názov Vysávače nasávajú kreativitu
    Autorské údajeBarbora Serdelová
    Autor Serdelová Barbora
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 1 (Január 1999), s. 38. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * kreativita * predmety pre domácnosť * predmety spotreby dlhodobej * komunikácia * značky výrobné * údaje štatistické * január-november * 1998
    AnotáciaSmerovanie kreatívneho trendu v reklamách na vysávače. Tabuľkové údaje za rok 1997. Výdavky na reklamu na 18 vybraných značiek vysávačov v roku 1997. Prostriedky preinvestované do reklamy v období január-november 1998 v produktovej kategórii Vysávače a elektrické čističe kobercov. Komunikácia značiek vysávačov Electrolux, ETA, Rowenta a.i.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.