Počet záznamov: 1
Obchod hledá nové cesty
Názov Obchod hledá nové cesty Autorské údaje Alena Máchová Autor Máchová Alena Zdrojový dokument Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. Č. 1 (1999), s. 9-11. ISSN 1210-4094 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.18 - Obchodná technika Heslá nákup * technika predaja * supermarkety * hypermarkety * predajne * zásobovanie obyvateľstva * potraviny * siete obchodné * maloobchod * domy obchodné * domy obchodné virtuálne * distribúcia * potreby obyvateľstva * spotrebitelia * Nemecko * západná Európa Anotácia Pozastavenie výstavby veľkých obchodných centier v Európe. Prvé nemecké supermarkety v histórii veľkoplošných predajní. Nevýhody odľahlých supermarketov pre spotrebiteľov. Spoločenské dôvody poklesu záujmu o nákupné centrá. Benzínové pumpy a železničné stanice - nový fenomén medzi nákupnými centrami. Ďalšie miesta využívané na nákupy obyvateľstva. Home shopping a virtuálne obchodné domy - výhody, nevýhody a predpoklady predaja cez internet. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-6
článok
Počet záznamov: 1