Počet záznamov: 1  

Obchod hledá nové cesty

  1. Názov Obchod hledá nové cesty
    Autorské údajeAlena Máchová
    Autor Máchová Alena
    Zdrojový dokument Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. Č. 1 (1999), s. 9-11. ISSN 1210-4094
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá nákup * technika predaja * supermarkety * hypermarkety * predajne * zásobovanie obyvateľstva * potraviny * siete obchodné * maloobchod * domy obchodné * domy obchodné virtuálne * distribúcia * potreby obyvateľstva * spotrebitelia * Nemecko * západná Európa
    AnotáciaPozastavenie výstavby veľkých obchodných centier v Európe. Prvé nemecké supermarkety v histórii veľkoplošných predajní. Nevýhody odľahlých supermarketov pre spotrebiteľov. Spoločenské dôvody poklesu záujmu o nákupné centrá. Benzínové pumpy a železničné stanice - nový fenomén medzi nákupnými centrami. Ďalšie miesta využívané na nákupy obyvateľstva. Home shopping a virtuálne obchodné domy - výhody, nevýhody a predpoklady predaja cez internet.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.