Počet záznamov: 1  

Marketingový program

  1. Názov Marketingový program . 5. Cenový průskum a cenové informace
    Autorské údajeJan Urbánek
    Autor Urbánek Jan
    Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 1 (Leden 1999), s. 15-16. ISSN 1210-4531
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá marketing mix * marketing * ceny * podnikanie medzinárodné * styk zahraničnoobchodný * tvorba cien * vývoz * zdroje informácií * získavanie informácií
    AnotáciaDôležitosť správneho stanovenia ceny pri exporte. Význam a organizovanie cenového prieskumu. Kategórie cenových informácií podľa ich prameňa. Zdroje a spôsoby získavania cenových informácií a dokumentácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.