Počet záznamov: 1  

Marketingový program

  1. Názov Marketingový program . 6. Rentabilita prodejních metod - případová studie
    Autorské údajeJan Urbánek
    Autor Urbánek Jan
    Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 2 (Únor 1999), s. 16-17. ISSN 1210-4531
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné * tvorba cien * štúdie prípadové * ceny vývozné * kalkulácia cenová * ceny * politika cenová * technika obchodná * tržby * rentabilita * rozdiely cenové * náklady variabilné
    AnotáciaPrípadová štúdia kalkulácie jednicových, exportných cien, stanovenia obchodných metód a cenovej politiky pre fiktívne výrobky Alfa a Beta. Cieľ štúdie: posilnenie návyku využívania krycieho príspevku - ako rozdielu ceny (tržieb) a variabilných nákladov - pri plánovaní, rozhodovaní a hodnotení výsledkov v medzinárodnom marketingu a podnikaní.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.