Počet záznamov: 1
Získávání nových trhů
Názov Získávání nových trhů . 5. Jak zpracovat souhrnnou studii Autorské údaje Alfons Kachlík, Hana Kachlíková Autor Kachlík Alfons Spoluautori Kachlíková Hana Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 3 (Březen 1999), s. 10-13. ISSN 1210-4531 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.56 - Zahraničnoobchodný styk Heslá vývoz * trh zahraničný * výskum trhu * styk zahraničnoobchodný * obchod zahraničný * získavanie informácií * štúdie * rozbory komplexné * komory obchodné * opatrenia * ceny * riziko podnikateľské * výnosy * náklady * výsledok hospodársky * práca tímová Anotácia Vyhodnotenie možností a predpokladov získať daný trh, ekonomický rozbor. Štúdia prevoditeľnosti (feasibility study), jej poslanie a zloženie. Postup pri rozbore potenciálneho trhu. Predpoklady pre uplatnenie sa na vybranom trhu. Minimalizácia rizík. Zhrnutie rozborov a ekonomické výpočty. Hľadanie variantných riešení umožňujúcich prevoditeľnosť zámeru, stanovenie cieľa. Využitie tímovej práce pri spracovávaní štúdie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-12
článok
Počet záznamov: 1