Počet záznamov: 1  

Získávání nových trhů

  1. Názov Získávání nových trhů . 5. Jak zpracovat souhrnnou studii
    Autorské údajeAlfons Kachlík, Hana Kachlíková
    Autor Kachlík Alfons
    Spoluautori Kachlíková Hana
    Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 3 (Březen 1999), s. 10-13. ISSN 1210-4531
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.56 - Zahraničnoobchodný styk
    Heslá vývoz * trh zahraničný * výskum trhu * styk zahraničnoobchodný * obchod zahraničný * získavanie informácií * štúdie * rozbory komplexné * komory obchodné * opatrenia * ceny * riziko podnikateľské * výnosy * náklady * výsledok hospodársky * práca tímová
    AnotáciaVyhodnotenie možností a predpokladov získať daný trh, ekonomický rozbor. Štúdia prevoditeľnosti (feasibility study), jej poslanie a zloženie. Postup pri rozbore potenciálneho trhu. Predpoklady pre uplatnenie sa na vybranom trhu. Minimalizácia rizík. Zhrnutie rozborov a ekonomické výpočty. Hľadanie variantných riešení umožňujúcich prevoditeľnosť zámeru, stanovenie cieľa. Využitie tímovej práce pri spracovávaní štúdie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.